Jä*la F***ing ........

aja som ni ser har jag inte bloggat på länge... De är för att blogg.se har hackat sönder för mig -.-'' Men nu äntligen går de! 
 
Som ni vet har jag ju kommit hem från grekland för 1 vecka sen! Brun blev man dock! Första dan va man ju tvingad av sig själv att sola hela dagen! Och de hade jag sagt att jag skulle göra hela veckan, men de slutade med att jag fick solexem, brändhårbotten och utslag... Men men.. 
 
Lite bilder från Grisland :D
 
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
                                        
Ja, dom bilderna precis ovanför är ju killarna i familjen! Jag har då inte en så jätte normal familj! Men vi är ju alla mongos i familjen Eriksson Törnblom! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0